Village Koufopoulo, Andritsena, Greece. Χωριό Κουφόπουλο, Ανδρίτσαινα, Ηλέιας

Village Koufopoulo, Andritsena, Greece. Χωριό Κουφόπουλο, Ανδρίτσαινα,  Ηλέιας

Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Το θυμάσαι;



Πολυχρόνη, το θυμάσαι το σπίτι σου πρωτού το ανακαινίσεις; Αυτό είναι, δίπλα στο πατρικό του Βαγγέλη (που μας διαβάζει επίσης).
Ούτε που θυμόμουν ότι είχα αυτές τις φωτογραφίες, είναι από το 2004. Αλλά εδώ και πολλά χρόνια όταν κατεβαίνω κάτω στο χωριό το χω κουσούρι να γυρίζω με τη φωτογραφική μηχανή στα χέρια και να τραβάω ότι μου ρθει. Δε θυμάμαι πλέον τι έχω τραβήξει και όταν ξανακοιτάζω παλιές φωτογραφίες έρχομαι συχνά προ εκπλήξεων.
Τώρα που τις βρήκα λοιπόν θαμένες στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου είπα να τις ανεβάσω και να σου τις αφιερώσω. Και να σε ευχαριστήσω επίσης για την ωραία ανακαίνηση που έκανες και ομόρφινες το χωριό. Ξέρεις, μας γλύτωσες από ακόμη ένα χάλασμα και έχουμε πολλά χαλασμένα σπίτια στο χωριό, δε θέλουμε άλλα... να 'σαι καλά να το χαίρεσαι με την κυρά  και τους λεβέντες σου.

11 σχόλια:

Κουφόπουλο είπε...

Αυτό το σπίτι το θυμάμαι να λειτουργεί σα γραφείο της κοινότητας Κουφόπουλου! Η είσοδος ήταν από την πορτούλα στην αυλή της εκκλησίας, δίπλα από τον τάφο του παπά-Καστανά. Γραμματέας ήταν ο μπαρμπα Γιάννης ο Μούστος. Είχε μάλιστα και μια παλιά γραφομηχανή, η πρώτη που είχα δει στη ζωή μου. Πρέπει να είχε κάνει μεγάλη εντύπωση στα παιδικά μου μάτι για να τη θυμάμαι ακόμα τόσο καθαρά!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΕΡΕΙΠΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΞΑΝΑ ΣΠΙΤΙΑ.ΙΣΩΣ Ο ΤΟΠΟΣ ΣΑΣ ΗΘΕΛΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.....ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΣΑ!ΧΡΥΣΑ ΚΑΡΒΟΥΝΗ

Κουφόπουλο είπε...

Αγάπη και ενδιαφέρον...πράγματι αυτό χρειάζεται.
Όλη η χώρα άλλωστε, όχι μόνο το χωριό.
Και ενδιαφέρον για την ιστορία μας επίσης. Έχουμε κοντή μνήμη δυστυχώς. Σήμερα οι περισσότεροι ζούμε σα να μην υπήρχε τίποτε πριν από μας, σα να προκύψαμε από παρθενογέννεση. Φυσική συνέχεια αυτού βεβαίως είναι να μη δίνουμε και δεκάρα για το τι θα παραδώσουμε στους επόμενους.

Π-Ν-Δ είπε...

Καλησπέρα και ευχαριστούμε για τις φωτογραφίες του σπιτιού μας.Τώρα σίγουρα είναι καλύτερο από πριν.Προχώρα το χρειάζεται το χωριό αυτό που κάνεις Ηλία.Πιστέυουμε το καλοκαίρι να τα πούμε από κοντά και φυσικά να γνωριστούμε.Παναγιώτης-Νεκτάριος-Διονύσης Θεοχάρη όλοι....

Κουφόπουλο είπε...

Να 'σται καλά παληκάρια.
Φυσικά και είναι καλύτερο τώρα, δεν το συζητάμε.
Και φυσικά θα τα πούμε και από κοντά, τι στο καλό πατριώτες είμαστε!

Konstantina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Konstantina είπε...

Γειά σας. Ηλία θα ήθελα και εγώ να σε ευχαριστήσω που πήρες το χρόνο να ασχοληθείς και να βάλεις τις φωτογραφίες στο διαδίκτυο.

Κωνσταντίνα Καπλάνη

Κουφόπουλο είπε...

Ευχαριστώ πολύ.
Αλλα πες μου σε παρακαλώ, ποιά Κωνσταντίνα είσαι;

Konstantina είπε...

Είμαι η κόρη του Αριστείδη του Καπλάνη.

Κουφόπουλο είπε...

Καλώς όρισες Κωνσταντίνα, χαίρομαι πολύ που μας βρήκες και συμμετέχεις.
Ξέρεις, το πατρόνυμο είναι απαραίτητο για τον προσδιορισμό της τουτότητας μας στο χωριό, για αυτό ρώτησα :)))
Αν θυμάμαι καλά, στην "ξενιτιά" είσαι και εσύ;

Konstantina είπε...

Ναι. Στην ξενιτιά είμαι.